kompizz

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Julia - 22 februari 2013 21:49

 

Laban är en helt underbar ponny som står i Nya Stallet (Där Richie står) på Rocklunda. Han är så otroligt snäll! Jag lovar. Man kan bokstavligen stå och peta på honom överallt, han gör INGENTING! ♥ Förutom att krubbita lite hahah. ;) Och därför pruttar han ofta! ;D Men det gör inget! ♥♥♥ Han är också söt som fawn!! ☻ 8D Han är liten (och det är ganska bra för mig hahah) och helt bedåårande! ;D Jag har faktiskt bara ridit Laban en gång hittills men han var jättefin och bra att rida! :) Fast om han hamnar i täten så börjar han backa istället för att gå frammåt hahaha! ;) Han är också jätteskön i barbackan! Synd bara att han egentligen privathäst... :c Han går på lektioner Måndag, Tisdag och Onsdag.

Nu på sportlovet ska jag ha honom i tre halvdagar. ♥ På minilägret. ;) Jag hade inte tänkt gå på det men jag kunde ha Laban så jag var tvungen! :D Jag gör vadsomhelst för att få vara med min bby♥.

 

;33

Av Julia - 22 februari 2013 21:26

 

Presentation


Jag heter Julia och är 11 år, född 2001. I min blogg skriver jag om, typ bara, hästar! :D Jag rider på Rocklunda ridskola så det blir nog mest om de hästarna. ;) Jag kommer också lägga ut redigerade bilder lite då & då!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Rider du?
 Ja
 Nej
 Ska börja
 Ska sluta

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards