kompizz

Alla inlägg under november 2012

Av Julia - 28 november 2012 19:54

Kanske lägger ut Richie-videon sen men jag lägger bara ut en gammal video nu. När jag galopperar med Heather här.


  /Julia

Av Julia - 28 november 2012 19:16

Jag red Richie iadg! Han var så duktig!!! :D♥ Jag kanske lägger upp en video sen. Vi hoppade! ;)

Av Julia - 24 november 2012 20:59

Hej alla goa bloggläsare!

Nyss titta jag in på www.horze.se & jag gillade deras nya vinterkollektion. Så jag bestämde mig för att göra en önskelista på mina favoritprodukter. Nu har jag gått ihop med horze & vi ger er en chans att vinna era favoritprodukter hos horze till Jul.

Ni behöver bara kommentera detta inlägg med en länk till era favoritprodukter & skriva varför ni tycker om dem. Tillsamans med horze drar vi sen en lycklig vinnare som får HELA sin önskelista.

Tävlingen avslutas den 10 Dec 2012. Här kommer några regler för att delta.

* Gå in & välj en eller flera produkter för max 1500 :-

* Länka sakerna i detta inlägg & skriv varför du vill ha dom.

* Lägg in tävlingsbilden med text, på din blogg, FB eller insta

* Gilla horze på FB

Gå in på www.horze.se & gör din önskelista redan idag. Ta chansen att vinna DINA julklappar!

Av Julia - 24 november 2012 19:35

Frågestund t.o.m 5 december! (Om jag inte förlänger det sen) Fråga på om ALLT!   Fråga genom kommentarer på det här inlägget. Nu har du chansen att få veta allt om mig, eller kanske allt om nån kompis till mig! Fåga massa onödiga saker, vadsomhelst!!!   

Av Julia - 23 november 2012 21:45

Hej!! Jag tänkte blogga lite nu! Men jag kmr inte på ngt så det får bli bara lite! :P Jo, jag hade Nogge i onsdags. Det gick inte så bra för han tänkte rusa iväg hela tiden. Så jag kunde inte trava elr nånting så jag stod bara i mitten nästan hela timmen! ;( Det var tråkigt. Men jag tar inte hnm på ett tag igen iaf!

/Julia

Av Julia - 11 november 2012 20:24

Hej igen! Det var längesen!

Ja, det har hänt mycket! Jag har bland annat varit med på ett mini-ridläger på rocklunda där jag rider. Det var mitt allra första ridläger och läger i huvudtaget. Det var ett dagridläger på tre dagar. Tre förmiddagar! Det var jättekul! Jag hade Mozart. Han är den första häst och inte ponny jag ridit. Han är extremt snäll! :) Och gullig! Här är han:

   

Snygg han är va?? :}

Man fick ett pris för att man hade varit med på ridlägret! :-D

 

Snygg den också va?? ^.^

Också ska jag vara med på jul-ridlägret! =D

Det är lite med avancerat tror jag! Det är fyra heldagar istället! Det kmr bliiiii såååå kuuul!! Jag ska ha Vinett! Och så ska vi ju äta lunch på cafeterian som är där! =D Läängtar såååååå!! ♥


/Julia!♥

Presentation


Jag heter Julia och är 11 år, född 2001. I min blogg skriver jag om, typ bara, hästar! :D Jag rider på Rocklunda ridskola så det blir nog mest om de hästarna. ;) Jag kommer också lägga ut redigerade bilder lite då & då!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Rider du?
 Ja
 Nej
 Ska börja
 Ska sluta

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards