kompizz

Alla inlägg under augusti 2012

Av Julia - 27 augusti 2012 18:00

Det gick bra i lördags :)

Jag red igår oxå! Det var jättekul men jag blev lite sur på Heather som alltid brukar vara så pigg, men som, när vi skulle galoppera, plötsligt inte ville! Hon tvärvägrade, jag lovar att jag kämpade med all kraft för att få henne å röra på sig! Vi skulle galoppera hälften-hälften, så när vi skulle ut ville hon bara stå kvar med de andra hästarna på medellinjen :/ Jag som trodde att jag skulle få svårt att håla in henne... Men tja, sånt händer väl..   

Av Julia - 23 augusti 2012 20:43

Hej...

Jag har fått reda på (elr blivit påmind om) att jag måste sova över hos en släkting på Lördag..

Jag hade ju längtat så mycket till helgen och planerat in vad jag skulle göra, och sen kom det där! Och så mår jag jättedåligt av att sova över, jag får nån slags äckligt ledsen känsla i magen och en stor klump i halsen... Jag gillar det inte alls, jag kan inte rå för att jag måste börja gråta när jag ska det, men det bara kommer, och jag vet inte varför, men jag önskar att jag bara kunde vara hemma..

Jag hatar det....

Av Julia - 20 augusti 2012 10:53

Hej, hinner inte blogga så mkt då jag har massa annat å göra och nu börjar skolan oxå...   Jag var nyss på första dagen som bara var 1 o en halv timme. Jag har oxå skaffat mig en ss-blogg (ss=starstable) där jag skriver om starstable online. Den är väldigt ny och har bara ett inlägg än så länge. Ja, snart börjar ridningen på Söndag!   Jag längtar! Ja har (elr ska) flytta från halvtimmes gruppen till timmesgruppen efter! Då hinner man lära sig mer och det blir ännu roligare, en halvtimme brukar ta slut så fort!

Nu kan jag spela Sims 2 igen! Jag har haft problem med att varken spelet eller body shop har öppnat. Det var kanske för att jag hade laddat ner ganska mycket custom content till spelet och det kanske blev för mycket, jag vet inte. Men  jag längtade efter att spela Sims 2 (jag har Sims 3 men Sims 2 är fatiskt bättre!) så jag testade med att avinstallera det senaste prylpaketet Kul för familjen och då hade jag bara startspelet och Studentliv kvar, (jag har fler men vill inte installera dem då allt custom content försvinner för varje ny expansion! Om nån vet vad man kan göra för att det inte ska försvinna, kommentera gärna!)  och när jag startade det funkade det som om ingenting hade hänt! Kanske för att allt custom content som jag hade laddat ner förut försvan då tillsammans med prylpaketet. Nu laddade jag ner lite custom content igen och det gick bra, men de flesta frisyrer funkar inte utan istället för de frisyrer det skulle va så dyker det upp en maxisfrisyr! Hatar att det blir så!   Kommentera om du kan hjälpa!

Som ni kanske har märkt bloggar jag inte så ofta men när det kommer blir det då ganska långa inlägg! (tkr jag iaf) Jag tror inte det är så många läsare till min blogg, men det är ändå skönt att skriva av sig ibland! Jag fattar dock inte varför jag valde ett sånt dumt namn till min blogg, kanske därför ingen läser! :P

Hejdå!

Presentation


Jag heter Julia och är 11 år, född 2001. I min blogg skriver jag om, typ bara, hästar! :D Jag rider på Rocklunda ridskola så det blir nog mest om de hästarna. ;) Jag kommer också lägga ut redigerade bilder lite då & då!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Rider du?
 Ja
 Nej
 Ska börja
 Ska sluta

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards