kompizz

Alla inlägg under april 2012

Av Julia - 17 april 2012 20:06

Heeeeeeeeeeeeeeejsan! ;]

Nu håller jag på att installera Sims 3 Husdjur!

Förut, när jag hade min gamla dator, som är sönder nu, hade min storasyster fått låna själva The sims 3 till mig av en av hennes kompisar. Nu när jag köpte en ny dator hade jag bara 3 expansionspaket till Sims 3.

Nu lånade hon ett The Sims 3 av en annan av hennes kompisar! ;]]

Mamma har köpt en stor mjukishäst åt mig, gissa vad jag kallar den;)

Richie såklart!♥

Fast den ser inte ut som Richie riktigt..

I Lördags tittade jag på Titanic för första gången! ♥♥♥

Den är den bästa filmen ! ;P

Jag blev typ kär i Leonardo DiCaprio!

Så veckans snygging (en ny sak jag har hittat på) får bli:

  

Leo!♥

Fast nu är han ju äldre och inte snygg längre. :/

Very Good ~ Gummisnodd! ;)

Av Julia - 11 april 2012 21:30

Hiiii!

Påsklovet är slut och jag är..........mätt! ;P

Jaaaaaaaaa justdet!!!

I Söndags galopperade Richie aaaaaaaaaaaaaaaah! :D :D :DDDD

Azzå med mig på ryggen! ;P

Jag är sååå glad! :D

Här är en bild på en snyyygging: ( Tycker jag! )

  

Omg! ;D ♥

Har denna som bakrundsbild nuu! ;D

Ofc its Nick Jonas! Såå söt♥;D

Ok, mst lägga mig så jag kmr upp imorrn!

Heejdå!

Presentation


Jag heter Julia och är 11 år, född 2001. I min blogg skriver jag om, typ bara, hästar! :D Jag rider på Rocklunda ridskola så det blir nog mest om de hästarna. ;) Jag kommer också lägga ut redigerade bilder lite då & då!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Rider du?
 Ja
 Nej
 Ska börja
 Ska sluta

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards