kompizz

Alla inlägg under december 2012

Av Julia - 31 december 2012 12:58

FY vilken SJUKT DÅLIG statistik jag har!! Igår hade jag 1 besökare!!! 1 !!! Aja... Iaf ni kanske undrar om hopptävlingen.... (de FÅ som läser -.-") Den gick sådär hon ville inte galoppera och hon travade bara över hinderna... Det såg inte så snyggt ut... Jag lägger inte ut videon! Jag är lite tjurig nu som ni kanske märker. Jag borde sluta blogga nu innan ngt händer.. :P Aja gott nytt år!

=)

Av Julia - 29 december 2012 17:44

Hej! Ni är sjukt bra!! ;* Bloggen har fått 175 besökare den här månaden! :D Men idag har jag bara fått 4 besökare hittills och igår bara 7 det är kanske för att jag inte har bloggat mkt men jag har ju vart på lägret hela dagarna så jag har inte orkat blogga elr nåt på kvällarna! Iaf så är det sista dagen imorn. ;'(  Men det är hopptävling! Jag hoppas Vinett går bra och lyder hon gick upp i galopp ganska enkelt idag på lektionen iaf.

 

Av Julia - 28 december 2012 22:35

Första gången jag bloggar från mobilen! Iaf Vinett är söt & så men gillar tyvärr inte att bli borstad, sadlad m.m Men de går bra!
Kram ;-)

Av Julia - 26 december 2012 20:55

.....Mitt "Sony Vegas" är konstigt... när jag ska "spara" själva filmen så bara stängs det ner, bara *sådär*, efter en stund! Så hela filmes sparades inte. Aja, här är en extremt kort liten snutt-början av filmen.... :/


  /Julia 

Av Julia - 26 december 2012 19:31

Heeej... Har seriöst bloggbrist elr nåt. OwO Kmr inte på NÅGOT att skriva om... Aja jag kan göra nån video av nåt slag och lägga upp den här sen...! Älskar att göra små filmer! ;)

/Julia :3

Av Julia - 26 december 2012 14:39

...och köpt två par ridbyxor! :) Ett par bruna snygga och ett par jeans-ridbyxor, snygga! Imorn är det julridläger nfcjh3fiophg3rgfj34prhguljerohgi4erjwhigop!!! :D såååå kul!! :D ♥

På min omröstning har jag sett att de som har röstat inte verkar gilla den nya designen... Snälla, ni som röstade, ni kan väl kommentera varför?

´´Mhhhmbop:3´´ Nu måste jag sticka, vi ska äta middag hos min mormor. :)

/Julia :3 

ps. vet inte vrf jag skrev mhhmbop!

Av Julia - 25 december 2012 21:50

Wow vad det gör skillnad med besökare om man hajpar! Inte så konstigt förresten! :P Iaf detta inlägget är till Richie! ♥ (kmr göra ett till Laban ngn gång senare! :) ♥)

Richie, din lilla underbara ponny! ;) ♥ Detta inlägget är till dig!

 

Du betyder sjuukt mkt för mig!! ♥ i nästan två hela år har du lärt mig att rida, och att bestämma över en häst, genom att vara lite bångstyrig x). Och du har lärt mig hur mkt man kan älska en häst,  hur mkt man kan sakna att sitta på någons rygg! ♥

 

Se hur lycklig jag är för att jag fick dig! ♥ 

Snart ska vi förhoppningsvis ha ett 4-dagars läger tillsammans! Annars får jag söta Vinett men jag vill ju såklart ha dig!

 

Du är min underbara ängel! ♥

 

Jag älskar dig♥


/Julia ♥

Av Julia - 25 december 2012 14:12

Jepp så fort var julen över x) Men jag fick många bra julklappar är aznöjd:) Fick typ 1000 spänn till en keyboard jag ska köpa. :) Fast den kostar ju typ 3000 så... Och fick några snygga kläder, ridkläder, biobiljett m.m och en hel låda med hästgrejer av mamma :) Med ett grimskaft bra som jag behöver till lägret! :) Som förresten är snart! :D ♥ I övermorn! Är lite pirrig men längtar mest! ♥ Linn och jag ska bestämma då, där, om vi ska byta. Jag vill ju klart och jag hoppas hon vill det då! :) 

OCH, hörrni xD nu ÄNTLIGEN har jag fixat "Richie-videon"! :D


  /Julia :3


PS. Kommentera gärna vad ni fick för julklappar!

Presentation


Jag heter Julia och är 11 år, född 2001. I min blogg skriver jag om, typ bara, hästar! :D Jag rider på Rocklunda ridskola så det blir nog mest om de hästarna. ;) Jag kommer också lägga ut redigerade bilder lite då & då!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Rider du?
 Ja
 Nej
 Ska börja
 Ska sluta

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards