kompizz

Alla inlägg under maj 2012

Av Julia - 10 maj 2012 18:19

Hej! Nu var det längesen sist.

Jag har inte hunnit tänka på å blogga.

Nu har det hänt mycket i mitt lilla liv.

Först och främst tänkte jag berätta lite om Richie.

Han är verkligen den goaste häst som jag har träffat!

Nu i Söndags fick jag veta att han är allergisk mot äpplen! ;o

Jag hade med mig några äppel och morotsbitar, och räckte ett äpple under hans lilla mule, han bara sniffade på den och vände bort huvudet. ;]

Han visste väl att han var allergisk! ;D

Men morötterna åt han upp i ett nafs, den goingen! ♥

Jag älskar honom verkligen nu! Jag är säker på det! ♥♥♥;))

Det gör min mamma också! ;D

Och nu på Lördag ska jag och min familj åka till Turkiet och vara där i en vecka! Två veckor utan Richie alltså..

Men det ska vara skönt att vara ledig från skolan också!

Idag, Torsdag, hade vi melodifestivalen på skolan och jag var programledare med tre andra i min klass, det var nämligen våran klass som hållde i det i år! Det gick bra tycker jag! ;D

Min syrra fyller 18 när vi är i Turkiet! ;]

Men nu är det snart Lets dance (eftersom det är hockey VM på fredagar) och mamma har lovat mig en glass! ;D

Oj vänta, jag glömde en sak!

Imorgon, Fredag, är det skoldisco! :D

Jag tänkte ta med min kusin, hon ville följa med på vårat klassdisco förut, men det gick inte för det va ju bara för vår klass. Men nu ska hon följa med, det har jag lovat henne! Och både hon och jag ser fram emot det! Men vi kan bara stanna till 8, för jag ska ju nämligen åka till Turkiet på Lördag, och gå upp vid 2 på morgonen! :/ Så lite måste jag ju få sova!

Men nu har jag inget mer att skriva om, faktiskt! Men det var kul att skriva av sig om allt som händer! ;D

Hörs om en vecka! (för imorn hinner jag inte sitta vid datorn alls!)

Presentation


Jag heter Julia och är 11 år, född 2001. I min blogg skriver jag om, typ bara, hästar! :D Jag rider på Rocklunda ridskola så det blir nog mest om de hästarna. ;) Jag kommer också lägga ut redigerade bilder lite då & då!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Rider du?
 Ja
 Nej
 Ska börja
 Ska sluta

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards