kompizz

Alla inlägg under juli 2012

Av Julia - 1 juli 2012 15:15

Hejhoj!

Jag har glömt bloggen lite...

Men nu ska jag skriva!

Det är sommarlov   

Jag saaaaaknaaaar ridningen!   

Men så snart päronen fått semester ska vi först åka på en kryssning till Riga, men nån helg efter det blir det till att fara iväg till Ängsö och rida på islandshästar!   

Jag hade tänkt vara med på ett ridläger strax efter sista ridningen, men det var ju förstås fullt.

Jag har lånat massor av böcker på bibblan den senaste tiden, och med massor, menar jag värkligen MASSOR! Det går snabbt att läsa eftersom jag ser fram emot att läsa nästa bok! ;P

Mina favorit serier är Hedda böckerna , Åsa Hofvergerg, Kompisboken-serien, Lin Hallberg, Sia & Pontus, Berit Härd, Kona-Klubben, Inger Frimansson. Många andra är också bra!

Vi hörs!   

Presentation


Jag heter Julia och är 11 år, född 2001. I min blogg skriver jag om, typ bara, hästar! :D Jag rider på Rocklunda ridskola så det blir nog mest om de hästarna. ;) Jag kommer också lägga ut redigerade bilder lite då & då!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Rider du?
 Ja
 Nej
 Ska börja
 Ska sluta

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards