kompizz

Alla inlägg under januari 2013

Av Julia - 17 januari 2013 21:05

Hej bloggen :D Jag har inte bloggat så mycket men det beror väl lite på att jag är sjuk! Igår morse hade jag bara ont i huvudet men jag stannade hemma. (Jag kunde tyvärr inte rida igår) Men senare på dagen hade jag feber och kräktes! D:> Min pappa är/var också sjuk och mamma jobbade hemma då iaf. Och idag var jag och pappa hemma och tittade på film & så. :) Imorse hade jag över 40-graders feber men det sjönk ganska fort under dagen. :)

Nej nu har Prancer dött, också! D': Lilla gubben... :( Vad händer!? Serenad...nu Prancer också......♥ :'(

 

R.I.P ♥

O.O

Av Julia - 14 januari 2013 17:31

Ska bara testa en sak från en sida, och se om det funkar, det ska vara som glitter-text! Man fick kopiera en lång fet länk. ^.^

nah.     De funkar inteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee tror jag ^.^

amen hursåmhelst så har jag en NY BLOGGSI. På Blogg.se mest som test. Jag ska inte sluta med den här!! :)

http://juliarsliv.blogg.se/

:)

~If u excusee mah, i'll go and play some Sims 2~Or watch some sims 2 series on TUBEN~ Å.Å hehehehehehee.... ^.^


Av Julia - 11 januari 2013 19:44

Hahah, har inge speciellt att blogga om så gör ett inlägg med de snyggaste kändis-killarna! ;D

1.

   Taylor Lautner

Han är snygg ;D ;) ♥.♥ Yep...:) Hahahh lite därför man kollar på Twilight nääjj men alltså han är snygg. :)

2.

  Nick Jonas

Snyggo ♥.♥ Men, är inte han och Taylor liiiiiiiiiiite lika?? O.O :)

3.

  Leonardo Dicaprio UNG

Jaa, asså när han var ung var han SKITSNYGG! :) Hahhah liksom blev "kär" direkt när jag såg Titanic lol ♥.♥

4.

  Niall Horan

Yes han är väl typ, söt :) Ganska snygg! ♥ Men det känns lite konstigt att hans efternamn är Horan, hoppas ingen missbrukar det!

/Julia

 

Av Julia - 10 januari 2013 20:50

Jaha, nu har Serenad dött!! :( Sjukt synd... Hon dog av tarmvred, idag... :(  Alltså jag var inte där i stallet men det spred sig på fb rätt snabbt. Men åh vad vi kommer att sakna dig Serenad! ♥ Synd att jag ine hann rida dig!! :( Ha det så bra i Trapalanda!

 

R.I.P Serenad ♥

Av Julia - 8 januari 2013 10:00

imorgon är det skola :(((((((((((((((((((((((((

BLÄ :[

jag har inget att blogga om nu.

/Julia :3

Av Julia - 6 januari 2013 20:53

...men bloggar lite ändå! ;D Jag red igen en lektion igår. Jag hade Brandon han var superbra!♥ Bättre än jag minns honom faktiskt! :) En bild♥

 

/Julia♥

Av Julia - 5 januari 2013 14:26

Bara så ni vet så ska jag ta en "paus" på bloggandet.... Alltså jag kommer inte blogga på ett tag. Så ni vet..

/Julia

Av Julia - 2 januari 2013 20:58

Yess jag hade Elina♥ Hon var bra men eftersom jag aldrig hade haft henne tidigare, var jag lite osäker. Hon är lite rädd av sig, alltså hon är rädd för ljud, och människor på läktaren... Hon hoppade till en gång men det var inget speciellt det gick jättebra! :) Ska ta henne fler ggr! ♥

 

/Julia♥

Presentation


Jag heter Julia och är 11 år, född 2001. I min blogg skriver jag om, typ bara, hästar! :D Jag rider på Rocklunda ridskola så det blir nog mest om de hästarna. ;) Jag kommer också lägga ut redigerade bilder lite då & då!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Rider du?
 Ja
 Nej
 Ska börja
 Ska sluta

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards