kompizz

Direktlänk till inlägg 11 november 2012

Ridläger och åter ridläger!

Av Julia - 11 november 2012 20:24

Hej igen! Det var längesen!

Ja, det har hänt mycket! Jag har bland annat varit med på ett mini-ridläger på rocklunda där jag rider. Det var mitt allra första ridläger och läger i huvudtaget. Det var ett dagridläger på tre dagar. Tre förmiddagar! Det var jättekul! Jag hade Mozart. Han är den första häst och inte ponny jag ridit. Han är extremt snäll! :) Och gullig! Här är han:

   

Snygg han är va?? :}

Man fick ett pris för att man hade varit med på ridlägret! :-D

 

Snygg den också va?? ^.^

Också ska jag vara med på jul-ridlägret! =D

Det är lite med avancerat tror jag! Det är fyra heldagar istället! Det kmr bliiiii såååå kuuul!! Jag ska ha Vinett! Och så ska vi ju äta lunch på cafeterian som är där! =D Läängtar såååååå!! ♥


/Julia!♥

 
 
Idaaa!

Idaaa!

24 november 2012 19:37

Din blogg e jättefiiin! och det är jättemånga fina hästar du har på din header! Besöker din blogg rätt ofta och det skulle vara jääättekul om du ville kolla in min blogg. Kommentera snälla oxå! Jag har inte haft den länge och jag vill få lite fler unika besökare så det skulle vara jättesnäällt! Taaack!<3 :))

http://ponnytipsen.blogg.se

Julia

24 november 2012 22:54

Taack!! ♥ Ja visst är de fina! :)) Det är alla rocklundas hästar & ponnyer! Och jag besöker gärna din blogg! :D
Ha det bra!
/Julia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 25 mars 2013 16:10


Hejhej! Förlåt att jag inte bloggat på väldigt länge. Jag har bara så mycket att göra så att jag knappt hinner!    Jag har haft ganska mycket att göra i stallet på sistone! Men jag tänkte lämna ett litet inlägg eftersom det var så längesen nu. Som ...

Av Julia - 25 februari 2013 17:35


Laban, Laban, Laban! :D Ja, jag har blivit fullkomligt kär! Om jag inte berättat det tidigare så är jag med på minilägret, eftersom att Laban fanns. Annars hade jag inte tänkt att gå på det. Idag var det första "dagen". Laban skötte sig bra, han va...

Av Julia - 25 februari 2013 16:44


 

Av Julia - 24 februari 2013 23:18


 

Av Julia - 22 februari 2013 21:49

  Laban är en helt underbar ponny som står i Nya Stallet (Där Richie står) på Rocklunda. Han är så otroligt snäll! Jag lovar. Man kan bokstavligen stå och peta på honom överallt, han gör INGENTING! ♥ Förutom att krubbita lite hahah. ;) Och ...

Presentation


Jag heter Julia och är 11 år, född 2001. I min blogg skriver jag om, typ bara, hästar! :D Jag rider på Rocklunda ridskola så det blir nog mest om de hästarna. ;) Jag kommer också lägga ut redigerade bilder lite då & då!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Rider du?
 Ja
 Nej
 Ska börja
 Ska sluta

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards