kompizz

Direktlänk till inlägg 18 december 2012

HuvudberättelserxD<3333C:

Av Julia - 18 december 2012 19:27

Hej! Nu är det så att jag liksom tycker ganska mYcKeee om att skriva berättlded3r4efdjekdbvcXC! Men aja berättelser C: Jag brukar "tänka en berättelse" i huvudet när jag inte har något annat att göra. xD Det kanske låter konstigt men det är skitkul för man får ändra helatiden och göra det jättekonstigt eller tänka såna saker som man kanske inte vill säga elr skriva (lol ni fattar) :] Amen här är en berättelse som jag tänkt i huvudet, som jag har börjat skriva lite på i Word. Kanske inte den bästa men..xD :

Ånej kom på att jag är inne på mammas dator nu xD Så jag laddar upp berättelsen senare i ett annat inlägg C:

Iaf så är det julavslutning på min skola imorn. SKÖÖÖNT! :D Och nu tänker ni:

Men vafan varför har ni det på ONSDAG????!!!!!! FUSKIGT!! xC

xD men alltså jo min skola har avslutningen imorn för blablablablablab......xP Jag orkar inte skriva det igen jag har redan skrivit det på min andra (nya) blogg som jag har med mina kompisar från stallet C: Om ni nu så gärna vill veta så gå in på http://nea-nenny-jul.bloggplatsen.se/  xD. Och om du mamma är inne och läser (som hon gör ibland skulle aldrig ha avslöjat bloggen för henne xC) och blev sur för att jag svor, så måste man göra det ibland minst typ en gång på en blogg och jag SA aldrig ordet xD

Jag har pratat (chattat alltså xD) med en tjej som heter Linn om ridlägret. Hon fick Richie. Egentligen ville hon ha Vinett men jag tog ju henne så hon tog Richie. Nu har jag ångrat mig och vill ha Richie ist. C: Så jag hoppas vi kan byta!

 

/Julia;3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 25 mars 2013 16:10


Hejhej! Förlåt att jag inte bloggat på väldigt länge. Jag har bara så mycket att göra så att jag knappt hinner!    Jag har haft ganska mycket att göra i stallet på sistone! Men jag tänkte lämna ett litet inlägg eftersom det var så längesen nu. Som ...

Av Julia - 25 februari 2013 17:35


Laban, Laban, Laban! :D Ja, jag har blivit fullkomligt kär! Om jag inte berättat det tidigare så är jag med på minilägret, eftersom att Laban fanns. Annars hade jag inte tänkt att gå på det. Idag var det första "dagen". Laban skötte sig bra, han va...

Av Julia - 25 februari 2013 16:44


 

Av Julia - 24 februari 2013 23:18


 

Av Julia - 22 februari 2013 21:49

  Laban är en helt underbar ponny som står i Nya Stallet (Där Richie står) på Rocklunda. Han är så otroligt snäll! Jag lovar. Man kan bokstavligen stå och peta på honom överallt, han gör INGENTING! ♥ Förutom att krubbita lite hahah. ;) Och ...

Presentation


Jag heter Julia och är 11 år, född 2001. I min blogg skriver jag om, typ bara, hästar! :D Jag rider på Rocklunda ridskola så det blir nog mest om de hästarna. ;) Jag kommer också lägga ut redigerade bilder lite då & då!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Rider du?
 Ja
 Nej
 Ska börja
 Ska sluta

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards